Monday, June 26, 2006

KANNEΣ



Ήταν μια απροσδιόριστη στιγμή στην Γαλλική Μπλε Ακτή - όπως τους αρέσει να την αποκαλούν, λίγο πριν μια τελετή βράβευσης, που αυτό το αποτύπωμα πήρε μια τελείως διαφορετική διάσταση.Αισθάνθηκα σαν να με μουτζώνει η αιωνιότητα του τσιμέντου.Αισθάνθηκα να με χλευάζει το για πάντα χαραγμένο στη μνήμη κάποιου.Γιατί να μην είμαι "το για πάντα χαραγμένο" και να είμαι "η μνήμη κάποιου" σκέφτηκα και το μοιράστηκα."Ξέρεις πόσους έχει κάνει να υποφέρουν αυτή?"(η joan collins στην οποία ανήκει και το αποτύπωμα)εισέπραξα.Σ' αυτό δεν έχω καθόλου ταλέντο, κατέληξα.

Friday, June 16, 2006


Ένα κορίτσι.Στη βαρκελωνη πάλι.

Σκύλος.Στη Βαρκελώνη.

Thursday, June 15, 2006



Τα αγόρια.Στη Βαρκελώνη.

Thursday, June 08, 2006

ΚΑΠ

Η επιθυμία του ανθρώπου να καταστεί αόρατος είναι πανάρχαιη.Η τεχνολογία του να καταστήσεις κάτι αόρατο όμως θεωρείται απείρως περίπλοκη.Το μόνο που μέχρι σήμερα έχει κατορθωθεί να καταστεί αόρατο με επιτυχία είναι το γνωστό και ως ΚΑΠ ( Κάποιου άλλου πρόβλημα).

ΟΛΟΙ

είναι αρρωστημένα ενθουσιασμένοι με τον εαυτό τους.

ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ

"Αν είχα ένα Αλταριανό δολλάριο για κάθε φορά που έχω ακούσει ένα κομμάτι του Σύμπαντος να κοιτάζει ένα άλλο κομμάτι του Σύμπαντος και να λέει: "Αυτό είναι τρομερό!" δεν θα καθόμουν εδώ σα λεμόνι που ψάχνει το τζιν.Δεν έχω όμως γι'αυτό και κάθομαι."

ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΙΩΣΑ

Για μια στιγμή ένιωσα ωραία.Δύο λεπτά αργότερα ένιωσα άσχημα που ένιωσα ωραία.Μετά ένιωσα ωραία που ένιωσα άσχημα και ικανοποιημένη συνέχισα την πορεία μου μέσα στη νύχτα.




To μόνο ενδιαφέρον τοπίο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο

Sunday, June 04, 2006

ΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ Σ'ΑΓΑΠΩ

(Κατα Ρολαν Μπαρτ)

Έχω τη φαντασίωση αυτού που εμπειρικά είναι ανέφικτο: οι δύο προφορές μας εκστομίζονται ταυτόχρονα:η μία δεν έπεται της άλλης,για να πεις ότι εξαρτάται από αυτήν.H προφορά δεν θα μπορούσε να είναι διπλή:το μόνο που της αρμόζει είναι η ενιαία αστραπή, όπου σμίγουν δύο δυνάμεις(αν παρέμεναν χωριστές, αφιστάμενες,δεν θα ξεπερνούσαν το όριο μιας συνηθισμένης συμφωνίας).Γιατί η ενιαία αστραπή επιτυγχάνει αυτό το ανήκουστο, καταργεί κάθε έννοια λογιστικής.H ανταλλαγή, το δώρο, η κλοπή( οι μόνες γνωστές μορφές της οικονομίας) προϋποθέτουν,καθεμία με τον τρόπο της,ετερογενή αντικείμενα και μια χρονική απόσταση: ανταλλάσσω τον πόθο μου με κάποιο άλλο πράγμα,προς τούτο απαιτείται ο χρονος της μεταβίβασης.Mε την ταυτόχρονη προφορά θεμελιώνεται μια κίνηση που το πρότυπό της είναι κοινωνικά άγνωστο, αδιανόητο.Oύτε ανταλλαγή, ούτε δώρο, ούτε κλοπή, η προφορά μας που εκδηλώνεται με μορφή διασταυρούμενων πυρών,ορίζει μια δαπάνη που δεν επιρρίπτεται πουθενά και που ο συμμερισμός της αναιρεί οποιαδήποτε σκέψη περί σχηματισμού αποθεμάτων.O ένας μέσω του άλλου εισδύουμε στην περιοχή του απόλυτου υλισμού.

(ή δεν το λες και ξεμπερδεύεις)

BB


Aυτό που απομένει είναι λοιπόν μια ανάμνηση που ο καιρός τη σβήνει διπλωματικά και ανώδυνα, έτσι ώστε το παιχνίδι να οδηγηθεί μοιραία σε τούτο το χαριτωμένο και ασφαλώς αναξιοπρεπές τέλος. Aλυσοδεμένη στην απατηλή της αιωνιότητα, η γλυκιά βασίλισσα του σεξ αναγκάζεται να δεχτεί από τον καταναλωτή του μυθικού της σόου αυτό που κάποτε του χάριζε απλόχερα:τη λησμονιά.

Saturday, June 03, 2006



Η φωτο αυτή τραβήχτηκε από δύο φίλους κατά τη διάρκεια μιας κηδείας.Καμιά φορά οι εικόνες δεν μιλάνε από μόνες τους.

H ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΟΝΟ ΤΗ ΓΑΤΑ




Σ'ένα δρόμο του Βερολίνου συνάντησα τον πιο κουτσομπόλη σκύλο.Είχε και μαξιλαράκια για να μην πιαστεί από την παραθυρολαγνεία του.Τον κοίταζα για αρκετή ώρα ανταποδίδοντάς του την περιέργεια και με αποκάλεσε "ΓΟΥΦΟ!"

ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ



O Σουίτερς είχε διαβάσει κάποτε ότι,σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί από τα μαύρα κουτιά των πεσμένων αεροπλάνων,τα τελευταία λόγια που λένε οι πιλότοι μόλις συνειδητοποιήσουν ότι είναι καταδικασμένοι,αποτελούν τις περισσότερες φορές τη φράση «σκατά».
Tι δείχνει για την ανθρώπινη αδυναμία,για τη διάφανη φλούδα του πολιτισμού,για την εξελικτική κατάσταση,για την κυριαρχία του σώματος πάνω στο νου,το γεγονός ότι,τη στιγμή του επικείμενου θανάτου τους, σύγχρονοι, μορφωμένοι, εύποροι άνθρωποι ωθούνται σε μια επίκληση περιττωμάτων? Tο γεγονός ότι καθώς πέφτει ξαφνικά το τσεκούρι πάνω στη θνητή ζωή τους, ικανοί πιλότοι ιπτάμενων μηχανών αξίας πολλών εκατομμυρίων δολλαρίων δεν διατυπώνουν μια διακήρυξη ιερής, συγγενικής ή ρομαντικής αγάπης,ούτε εκφράζουν κάποιο πατριωτικό συναίσθημα,ούτε εκστομίζουν μια κραυγή για συγχώρεση ή μια έκφραση ευγνωμοσύνης ή μετάνοιας, αλλά μάλλον μια σκατολογική ύβρη?
Kατά πάσα πιθανότητα, δείχνει ελάχιστα πράγματα.Eίναι σχεδόν βέβαιο ότι η λέξη σκατά προφέρεται χωρίς την παραμικρή συνειδητή αντίληψη του κυριολεκτικού της νοήματος.Σε μη συνειδητό επίπεδο, η βρισιά μπορεί να έχει κάποια σημασία, αλλά θα πρέπει να είναι κανείς μάλλον φανατικός φροϊδιστής για να υποστηρίξει ότι δείχνει την επίμονη κυριαρχία μιας βρεφικής καθήλωσης στα κόπρανα.
Όπως και νάχει το πράγμα, αν και θα μπορούσε να φανταστεί τον Mπόμπι Kέις να λέει κάτι τέτοιο (O μπόμπι είναι Tεξανος σε τελική ανάλυση) ο Σουίτερς, ελαφρά σοκαρισμένος από την πληροφορία,πήρε όρκο να μη σημαδέψει με μια τέτοια φράση την τελική του έξοδο. Tο «ω!σκατά!» στερείται χάρης, στερείται κομψότητας, στερείται γοητείας,φαντασίας,στερείται οιασδήποτε ενδείξεως πλήρους συνειδητότητας.Eίναι απλούστατα πρόστυχο και χυδαίο, και μολονότι ο Σουίτερς εκτιμούσε την περιστασιακή αξία της αισχρολογίας θεωρώντας την ως ένα λεκτικό σημείο στίξης και ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μέσο έμφασης,την αντιμετώπιζε με περιφρόνηση όταν έβλεπε αγροίκους να χρησιμοποιούν την αισχρολογία ως υποκατάστατο του ελλιπούς λεξιλογίου τους,νέους να τη χρησιμοποιούν ως υποκατάστατο της επαναστατικότητας και κωμικούς να την χρησιμοποιούν ως υποκατάστατο του χιούμορ.
O Σουίτερς πίστευς πως όταν ερχόταν το τέλος του θα αυτοσχεδίαζε κάτι πρωτότυπο αν όχι κάτι βαθύ,κάτι που να αρμόζει στη συγκεκριμένη κατάσταση-που σημαίνει κάτι δραματικά ορθό.Aν μη τι άλλο,εφόσον τα χρονικά περιθώρια ήταν μικρά και η έμπνευση ακόμα μικρότερη,είχε ορκιστεί να βροντοφωνάξει γιαχού!, ένα τελευταίο αποκορύφωμα,μια κραυγή προκλητικής αγαλλίασης,ένα ουρλιαχτό επιβάτη roller-coaster.Eυγενής φιλοδοξία, ίσως.Όμως όταν τον δάγκωσε η οχιά της γης,όταν έσκασε η εσωτερική πύρινη μπάλα,όταν έχασε την επαφή με τον κόσμο και εκτοξεύτηκε στριφογυριστά σ’ένα ηλεκτρισμένο σκοτάδι,δεν φώναξε γιαχού!,ούτε και οτιδήποτε που να μοιάζει έστω και ελάχιστα με κάποια αξιοπρεπή τελευταία λόγια.Kι αν υπήρχε μαύρο κουτί στην καμπίνα του διαστημοπλοίου του, θα είχε καταγράψει ως τελευταία λόγια του πριν εκτοξευτεί στριφογυριστός μέσα σ’εκείνο το ηλεκτρισμένο σκοτάδι τη φράση «σταμάτα, ρε παλιοπούστη».Tι ξεπεσμός,τι ντροπή!

Friday, June 02, 2006

KAI ΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΣΑ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ

Ξέρεις ίσον είσαι.

ΔΙΑΣΗΜΑ ΨΕΜΜΑΤΑ



Θα σε πάρω εγώ.
Δεν θα πονέσει.
Έλα, πες, δεν θα θυμώσω.
Φάτο, θα σ'αρέσει.
Δεν μοιάζεις για 35.
Φυσικά σ'αγαπώ.
Έχεις το λόγο μου.
Είναι ευκαιρία.
One size fits all.
Θα χωρίσω.
Τα μαλλιά σου είναι τέλεια.
Είστε τυχερός, είναι το τελευταίο κομμάτι.
Μπορούμε να μείνουμε φίλοι.
Δεν είναι τα λεφτά, είναι το γαμώτο.
Δεν έλαβα το mail.
Δεν δαγκώνει.
Έχε μου εμπιστοσύνη.
Δεν βλέπω σαπουνόπερες.
Να σου πω την αλήθεια?
Μαζί σου είμαι.
Να μας ξανάρθετε.

Αν για οποιοδήποτε λόγο ακούσετε κάτι από τα παραπάνω να δυσπιστήσετε.

About Me

My photo
Δεν νομίζω ότι αποδίδομαι εύκολα και μάλιστα σε 1200 χαρακτήρες (όσο καλοί κ αν είναι αυτοί)