Friday, June 16, 2006


Ένα κορίτσι.Στη βαρκελωνη πάλι.

6 comments:

Παράξενος said...

Στη φωτογραφία όπως εμφανίζεται μικρή στο blog νόμιζα πώς η κοπέλα μιλούσε σε κινητό και ήμουν έτοιμος να την κακοχαρακτηρίσω. Όταν όμως την είδα μεγαλύτερη, κατάλαβα πως δεν μιλάει σε κινητό και είναι δοσμένη στην στιγμή που ζει εκεί. Και είναι κούκλα.

Εξαιρετική φωτογραφία.

Εδώ μου ταιριάζει ακόμα πιο πολύ το "Οι φωτογραφίες που παίρνεις όταν δεν σε προσέχουν δεν κλέβουν απλώς μια στιγμή αλλά λίγη από την ψυχή". Η κοπέλα ευτυχώς φαίνεται να ξεχειλίζει από ζωή και ψυχή, οπότε δεν θα της λείψει.

alex said...

Αυτή η φωτό μ'αρέσει γιατί μου θυμίζει πίνακα του Hopper (μετριοφροσύνη?).Έχει αυτή την αποξένωση.

mplim-mplom said...

Μ'αρέσει πολύ το μπλογκ σου. Η συγκεκριμένη φωτό δεν ξέρω. Κάτι με χαλάει

:)

alex said...

Μα τι?Γιατί?(Θέλω να σε πείσω)

mplim-mplom said...

Ίσως θα μου άρεσε αν την τραβούσες από πιο μακριά. Εεε δεν ξέρω, μπορεί ν'αλλάξω γνώμη αν την ξαναδώ κάποια άλλη στιγμή..
Έχω κ μια απορία:Πώς κατάλαβε τόσα πράγματα για την κοπέλα ο....Παράξενος...(άσε μου λύθηκε:ρ)

alex said...

Ο παράξενος κατάλαβε γιατί...είναι παράξενος.

About Me

My photo
Δεν νομίζω ότι αποδίδομαι εύκολα και μάλιστα σε 1200 χαρακτήρες (όσο καλοί κ αν είναι αυτοί)