Tuesday, September 02, 2008

ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ (πραγμάτων που έχω μάθει από σένα)


1.Μερικοί άνθρωποι παντρεύονται μόνο και μόνο επειδή φοβούνται να κοιμηθούν μόνοι τους το βράδυ.
2.Ακόμα κι αν το όνομά σου αρχίζει από Α άλφα θα είσαι πάντα τελευταίος στη λίστα που έχει πρώτο το όνομα "Εαυτός μου". Αυτές οι λίστες δεν είναι αλφαβητικές.Είναι θα έλεγα ερωτικά αναλφάβητες.
3.Κάνοντας κανείς λίστες με λόγους για τους οποίους δεν θα έπρεπε να ξανασυναντηθεί καν με κάποιον, ένα είναι σίγουρο.Θα μάθει τόσο καλά από το λάθος του που θα το επαναλάβει με φωτοτυπική ακρίβεια.
4.Ο άνθρωπος μετά τα 20 δεν αλλάζει χαρακτήρα.Μπορεί όμως να υπολογίζει στην αδύναμη μνήμη των άλλων με μακρές περιόδους σιωπής.
5.Πρέπει ναχει πολύ σκοτάδι ο έρωτας για να μην βλέπεις ότι λείπει ο άλλος.
6.Δεν υπάρχει τίποτα πιο καθησυχαστικό από τις λίστες.

11 comments:

ladybug said...

Η φωτογραφία τα λέει όλα.

eryx-t said...

1. Κι ακόμη μερικοί ζούμε μόνο και μόνο γιατί φοβόμαστε να πεθάνουμε.
2. "ερωτικά αναλφάβητες"... μα ο έρωτας είναι η κορυφαία κίνηση του εγωισμού. Εκεί όπου υποκρίνεται ότι θα εξαφανίσει το εγώ.
3. Η επανάληψη των λαθών μας είναι από ένα τα πιο καθησυχαστικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε. Η επανάληψη μιας επιτυχίας επιφέρει αγωνία: "για πόσο ακόμη;" Ενώ η επανάληψη ενός λάθους είναι καθυσηχαστική: μια επιβεβαίωση ότι ο εαυτός μας (και ο κόσμος) δεν άλλαξε, είναι ο ίδιος ο οικείος, ο γνωστός.
4. Δε θα λεγόταν χαρακτήρας αν άλλαζε... Πάντως και εντελώς παγιωμένος δε μένει.
5. Το σκοτάδι είναι σαν την υγρασία. Αν δεν κάνεις κάτι, μουλιάζει σιγά σιγά τα πάντα.
6. Εμ βέβαια, καταργούν τις πιο ανησυχητικές ιδιότητες του κόσμου: την ασάφεια και το μη πεπερασμένο.

Κάνατε διακοπές παρέα με καρχαρία φέτος;

alex said...

Καλως ήρθατε eryx-t.
Ναι, με καρχαρία έκανα διακοπές φέτος.Κατα βάθος όμως κότα.

eryx-t said...

δηλαδή με παντρεμμένο... homo sapiens πάντα... δε βαριέσαι... γόρδια μπλεξίματα και η Ασία μια σκοτεινή υπόσχεση

alex said...

Μόνη μου τις έκανα τις διακοπούλες eryx-t. Όπως όλοι, όπως πάντα, από τη στιγμή που ερχόμαστε ως τη στιγμή που απερχόμαστε.Καταλαβαίνεις απόλυτα τι εννοώ αν έχω καταλάβει ελάχιστα από τις φωτο του blog σου.
Απλώς αναμάσησα τις γνώσεις μου επί του θέματος με αφορμή ένα τυχαίο περιστατικό καθ'όλα αδιάφορο.
Ένα blog δεν είναι πάντα καθρέφτης αυτού που σκεπτόμαστε αλλά ίσως αυτού που θέλουμε να νομίζουν οι άλλοι ότι σκεπτόμαστε.
Τι ωραία που από το Alex πήγες στα Γόρδια και στις Ασίες.Έχεις φαντασία

eryx-t said...

κι εγώ καθώς φαίνεται αναμάσησα τις δικές μου με ένα βιαστικό συμπέρασμα...

Με τη Mrs Robinson να υποθέσουμε ότι θέλετε να νομίζουμε ότι υπάρχει κάποια σχέση;

alex said...

Μόνο ιδεολογική.Εσείς με το μαύρο σπάνιο πουλί?

eryx-t said...

Ιδεολογική;;; με τον χαρακτήρα δηλαδή; Κάτι που έχει να κάνει με κάποιον συμμαθητή του γιού σου, ας πολυμε;

Όσο για το δικό μου σπάνιο πτηνό είναι κότσυφας. Τον είχα φωτογραφήσει απ'το δωμάτιό μου στο προηγούμενο σπίτι που έμενα. Ανάμεσα σε πολυκατοικίες έψαχνε να βρει να κάνει φωλιά. Δεν ξέρω αν υποσυνείδητα αυτό με συγκίνησε. Βασικά βρίσκω το βλέμμα του ιδιαίτερα εκφραστικό (έχω κι εγώ μια ανάλογη έκφραση).

alex said...

Όχι έχω απλώς κι εγώ χωρίστρα στα αριστερά.

Μόλις τώρα παρατήρησα ότι το πουλί έχει στην πλάτη μάτια.Έξω απτο δωματιό σου?Απίθανο.Έρχονταν και στο δικό μου μπαλκόνι κάτι τεράστια μαύρα πουλιά με άσπρη ουρά. Νομίζω καρακάξες?Ή απλώς κακοί οιωνοί..

eryx-t said...

χα-χα ότι φυτρώνει στο κεφάλι δηλαδή είναι ιδέα; χμ... τώρα που το σκέφτομαι κι εγώ μια ιδέα μαλλιά έχω...

Ναι, τα δικά σου τα πουλιά ηταν προφανώς καρακάξες. Δεν τις συμπαθώ και πολύ. Φωνακλούδες, κακόφωνες, όλο φιλονικούν και κάνουνε βρωμοδουλειές. Άμα τις δεις στο φως όμως το μαύρο φτέρωμά τους κάνει κάτι πολύ ωραίες πράσινες και μπλε ανταύγειες. Όσο για τη σημασία των εμφανίσεών τους, διάβασε εδώ.

alex said...

Με πιάνεις.Έχω διευρυμένη άποψη της ιδεολογίας .

Βρωμοδουλειές?Όπως κλέβουν η μία την άλλη στην ξέρη?

About Me

My photo
Δεν νομίζω ότι αποδίδομαι εύκολα και μάλιστα σε 1200 χαρακτήρες (όσο καλοί κ αν είναι αυτοί)